Стаття 14 Закону України Про захист суспільної моралі. Рекламна діяльність та її особливості при реалізації продукції сексуального чи еротичного характеру

{Частину першу статті 14 виключено на підставі Закону № 139-IX від 02.10.2019}

Використання в рекламі текстової, візуальної чи звукової інформації, що здатна спричинити шкоду моральному здоров'ю населення, в засобах масової інформації забороняється.

Реклама будь-якої продукції, товарів і послуг, що містить тексти і (або) зображення сексуального характеру, дозволяється лише в спеціалізованих засобах масової інформації.

Реклама продукції сексуального чи еротичного характеру, що не містить зображень і текстів сексуального характеру, допускається без будь-яких обмежень. Порядок виробництва і розповсюдження реклами продукції сексуального характеру визначається чинним законодавством.

Зовнішня реклама (відкриті вітрини, щити на будинках, вулицях тощо), що містить тексти і (або) зображення сексуального чи еротичного характеру, забороняється.

{Частину шосту статті 14 виключено на підставі Закону № 139-IX від 02.10.2019}

Реклама продукції сексуального чи еротичного характеру іноземною мовою повинна містити переклад мовою більшості населення країни.

Ст 14 ЗУ Про захист суспільної моралі зі змінами 2024 рік №1296-IV від 20.11.2003, редакція від 17.03.2021

Закон чинний. Актуальність перевірено 10.02.2021

Структура акту