Стаття 29 Закону України Про інформаційні агентства. Засоби комунікації та порядок їх використання

Засобами комунікації є засоби розповсюдження продукції інформаційних агентств, такі як: друковані та екранні видання, радіо, телебачення (кабельне, супутникове, глобальне), термінальне (кінцеве) обладнання електронних комунікацій (телеграф, телефон, телекс, телефакс), комп'ютерні мережі та інші електронні комунікації.

Інформаційні агентства мають переважне право на використання засобів комунікації.

Порядок використання інформаційними агентствами засобів комунікації визначається чинним законодавством України про ці засоби.

Державним інформаційним агентствам надається першочергове право перед іншими інформаційними агентствами на використання засобів комунікації для розповсюдження інформації, яка має особливе значення для держави і суспільства.

Ст 29 ЗУ Про інформаційні агентства зі змінами 2024 рік №74/95-ВР від 28.02.1995, редакція від 01.01.2022

Закон чинний. Актуальність перевірено 10.02.2021

Структура акту