1. Критерії для оцінки пропозиції в конкурсі мають включати:
1) збереження або покращення рівня конкуренції на ринку, визначене в порядку, встановленому регуляторним органом;
2) строки та територію надання електронних комунікаційних послуг з використанням відповідних радіочастот;
3) інші критерії, зазначені в конкурсній документації.
2. Регуляторний орган повинен визначати критерії оцінки пропозиції з урахуванням завдань та принципів, визначених цим Законом, та рівня конкуренції на відповідному ринку.
3. Критерієм для оцінки пропозиції на аукціоні є сума коштів за оплату ліцензії, заявлена його учасниками.
4. Переможцем аукціону або конкурсу є суб’єкт:
1) який відповідає кваліфікаційним вимогам до учасників, зазначеним у конкурсній документації;
2) пропозиція якого знаходиться на першому місці у списку оцінки (ранжування) пропозицій відповідно до заявлених регуляторним органом критеріїв.
5. У разі вибуття зазначеного в частині першій цієї статті переможця з числа учасників аукціону або конкурсу переможцем стає учасник, пропозиція якого займає наступне місце у списку, передбаченому пунктом 2 частини четвертої цієї статті.
6. Розмір плати за ліцензію, отриману на умовах конкурсу, та початковий (мінімальний) розмір плати за ліцензію, отриману на умовах аукціону, встановлюються Кабінетом Міністрів України за поданням регуляторного органу.
7. Результати аукціону або конкурсу оголошуються в приміщенні регуляторного органу і оприлюднюються на електронній регуляторній платформі як список результатів учасників, які виконали умови участі та відповідають кваліфікаційним вимогам до учасників, зазначеним у конкурсній документації, і ранжуються за низхідною кількістю отриманих балів (для учасників конкурсу) або запропонованою сумою коштів (для учасників аукціону). Якщо предметом аукціону або конкурсу були різні смуги радіочастот, регуляторний орган складає окремі списки результатів для кожної смуги радіочастот.
8. Рішення про результати аукціону або конкурсу не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дня їх проведення оформлюється протоколом засідання регуляторного органу і оприлюднюється на електронній регуляторній платформі.
9. Повідомлення про прийняте рішення за результатами аукціону або конкурсу надсилається (видається) заявнику в письмовій формі та через електронний кабінет протягом трьох робочих днів з дня його оформлення.
10. У разі скасування судом результатів аукціону або конкурсу регуляторний орган вживає заходів з метою усунення порушень, що стали підставою для їх скасування, зокрема щодо:
1) умов участі в аукціоні або конкурсі, вимог до форми пропозиції, критеріїв оцінки пропозиції, зазначених в оголошенні та в конкурсній документації;
2) пропозицій, наданих учасниками до скасування результатів аукціону або конкурсу.
11. Скасування судом результатів аукціону або конкурсу є підставою для проведення нового конкурсу або аукціону з видачі ліцензій на відповідні смуги радіочастот.
Суб’єктом, обраним за результатами нового аукціону або конкурсу, у випадку, передбаченому частиною п’ятою цієї статті, не може бути суб’єкт, який обраний до скасування проведення аукціону або конкурсу і подав заяву про відмову в отриманні ліцензії.
12. Регуляторний орган самостійно скасовує рішення про проведення аукціону або конкурсу у разі, якщо:
1) жоден з учасників не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасників, зазначеним в конкурсній документації;
2) жоден суб’єкт не взяв участі в аукціоні або конкурсі протягом строку, зазначеного в конкурсній документації. У разі проведення аукціону або конкурсу щодо декількох ліцензій скасовується тільки конкурс або аукціон щодо отримання ліцензії на користування смугою радіочастот, для якої не має жодного учасника.
Інформація щодо зазначених у цій частині питань має бути оприлюднена на електронній регуляторній платформі.
Ст 61 ЗУ Про електронні комунікації зі змінами 2024 рік №1089-IX від 16.12.2020
Структура акту