1. У разі порушення наданих цим Законом прав або виникнення перешкод у реалізації таких прав державний службовець у місячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про це, може подати керівнику державної служби скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації.
У скарзі державний службовець може вимагати від керівника державної служби утворення комісії для перевірки викладених у скарзі фактів.
{Частину другу статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019}
3. Керівник державної служби зобов’язаний не пізніше 20 календарних днів з дня отримання скарги надати державному службовцю обґрунтовану письмову відповідь (рішення).
{Абзац другий частини третьої статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019}
4. У разі неотримання в установлений частиною третьою цієї статті строк обґрунтованої відповіді на скаргу або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець може звернутися із відповідною скаргою до суду.
{Частину п'яту статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019}
{Частину шосту статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019}
{Частину сьому статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019}
{Частину восьму статті 11 виключено на підставі Закону № 117-IX від 19.09.2019}
Ст 11 ЗУ Про державну службу зі змінами 2024 рік №889-VIII від 10.12.2015, редакція від 01.01.2022
Структура акту